söndag 15 januari 2012

DIY

Gaggenau har verkligen snygg design som jag gärna skulle se i vårt kök i framtiden. När vi flyttade in i vårt hus såg köket verkligen bedrövligt ut. Då det inte var läge för drömrenovering fick det bli en light version som lyfte ursprungsköket. Som ni kan se blev det stor skillnad efter byte av kakel, bänkskivor, målning av luckor och nya handtag. Drömköket kommer längre fram och kommer att kräva lång planering..

Gaggenau has really nice design that I would like to see in our kitchen in the future. When we moved into our house the kitchen looked really miserable. At that time we couldnt make a big renovation, so we made a light version and the old kitchen a little bit younger. As you can see it was a big difference after replacing the ties, countertops, painting doors and new handles. 

SEE YOU!






Pics from Gaggenau


Before

Before


After

After



After



4 kommentarer:

  1. Här har det hänt saker både med köket och bloggen. Snyggt på båda ställen!!

    Anita

    SvaraRadera
  2. Jag har nyligen hittat hit med hjälp av en fin kommentar hos mig.Återkommer gärna. Du har en sak att hämta hos mig, Du bestämmer själv hur du vill göra,men kan kika på ett tidigare inlägg hos mig under Övrigt.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Hej:) roligt att du hittat till mig! Håller med om Gaggenau. Fantastisk design men smakar det så kostar det..väldigt dyrt. Tycker ert kök ser väldigt mysigt ut!
    Ha en fin dag,
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Vilken förvandling, jätte snyggt!

    //Johanna

    SvaraRadera