fredag 20 januari 2012

FREDAGS MYS NÄSTA!

Lillkillen och jag har varit på IKEA och köpt Trivsams tallrikar.... Otroligt snygg design, mattallrikarna är stora och den djupa tallriken   liknar min favorit Alfredo från George Jensen.


Trivsam IKEA
Alfredo George Jensen



I dag kom ett efterlängtat paket med posten. Jag tycker att det är svårt att hitta snygga posters att rama in. Hittade Franska Galerie Maeght där man kan beställa posters från utställningar de haft. 
Snabb leverans och fin kvalité på pappret!!!!



NU SKA HÄR MYSAS; PIZZA PÅ MENYN

See you

4 kommentarer:

  1. Det finns mycket snyggt på IKEA just nu, tycker jag.:-) Tack för din goa kommentar.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Åh så snygga posters ......tror jag ta mig en ordentlig titt där , ser ut som det skulle kunna vara något för mig.

    Kram och ha en fin Lördag.
    Pernila

    SvaraRadera
  3. Så fina posters! Tack för tipset :)

    SvaraRadera
  4. oh. måste nog ta mig en tur till ikea jag.

    SvaraRadera